آجر

::." target="_blank" href="#">.::محل تبلیغات شما::.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آجر

آجر

دانلود تحقیق کامل آجر نوع فایل : Word تعداد صفحات : 42 فهرست و پیشگفتار آجر در ساختمان از زمانهای بسیار دور جا و مکانی داشته و توانسته جای خود را در تاریخ پرکندو سرآمد مصالح ساختمانی باشد آجر در زمانی که در بابل اختراع شد و ساختن خشت و پختن آن معمول گشت. روزبروز در پهنه گیتی گسترش پیدا کرد و می توان گفت بطور شعاعی کره زمین را دربرگرفت. خاک رس در اکثر نقاط زمین یافت می شود و این بهترین وسیله ای بود که اکثر مردم دنیا با آن شناخت پیدا کردند و پس از اینکه ...


  • آجر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/آجر

    ریشهٔ واژهٔ آجُر (که در افغانستان زاو گفته می‌شود) که در فارسی آجور و آگور هم می‌گویند نامعلوم است. در زبان اکدی به صورت agurru، در آرامی به صورت اَگّور، در عربی به صورت آجرّ، و در ارمنی باستان به صورت آگور ثبت شده‌است.

  • آجر نماچین | تولید انواع آجر نما ، آجر نسوز نما ،کف فرش ...

    www.namachin.ir

    کارخانه آجر نماچین به عنوان یکی از سرآمد ترین شرکت ها، با مدیریت مهندس رضا چینی , در عرصه تولید انواع محصولات و مصالح ساختمانی، ازسال 1370 فعالیت خود را آغاز نموده است.

  • انواع آجرهای ساختمانی - omransoft

    www.omransoft.ir/6208/انواع-آجرهای-ساختمانی

    انواع آجرهای ساختمانی. آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و قدیمی‌ترین مصالح ساخته‌ی دست بشر به شمار می‌آید. مصرف آجر به عنوان مصالح ساختمانی در ایران سابقه باستانی دارد.

  • Videos of آجر

    bing.com/videos
    Click to view
    1:01
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: