نگاهي به زمينه هاي گسترش طلاق در جامعه

::." target="_blank" href="#">.::محل تبلیغات شما::.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
نگاهي به زمينه هاي گسترش طلاق در جامعه

نگاهي به زمينه هاي گسترش طلاق در جامعه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 14 صفحه به نظر مي رسد تغيير و تحولات ناشي از صنعتي شدن و شهرنشيني، ميزان طلاق را در كشورهاي جهان سوم از جمله ايران افزايش داده است. هر چند ازدواج رابطه اي است كه بين دو فرد صورت مي گيرد اما طلاق، امري اجتماعي است كه صدمه و زيان آن دامان جامعه را مي گيرد و جامعه را از حركت بازمي دارد. طلاق، روح پويايي را مي كشد و علاقه و اشتياق جوانان را به تشكيل خانواده سست و ...


  • عامل سيرصعودي طلاق در جامعه چيست؟

    www.beytoote.com/news/social/mnews12698.html

    بي‌شك موضوع ازدواج و تشکيل خانواده به عنوان زيربناي گسترش جامعه از اهميت و ارزش خاصي برخوردار است و نه تنها در دين اسلام و كشور ايران بلكه در ميان تمام اديان الهي و كشورهاي جهان از جايگاه و قداست ويژه‌اي برخورداراست.

  • نگاهی به آمار طلاق در ایران

    hotnewsx2..com/tag/نگاهی-به-آمار-طلاق-در...

    نگاهي به آمار طلاق در ... نرخ خالص طلاق: نسبت طلاقهاى يک جامعه به جمعيت قابل ... مواردي چون ازدواج و طلاق در ايجاد زمينه براي باروري و زاد و ولد تأثيرگذار ...

  • تعریف طلاق و انواع آن – تجربه شخصی من در درمان زود انزالی ...

    avadanesh.ir/تعریف-طلاق-و-انواع-آن

    طلاق. طلاق در سراسر حياط بشر روند رو به رشدي را طي کرده است. به خصوص امروز با گسترش و فراگير شدن صنعت و تکنولوژي که شهرنشيني از پيامدهاي آن بوده طلاق به امري رايج مبدل شده که از قبح آن نيز کاسته شده است.

  • ازدواج و طلاق - اثار مخرب طلاق در جامعه

    navh.blogfa.com/post/31

    شايد براي بسياري از مخاطبان جرايد مشاهده آمارهاي رو به گسترش طلاق هر جامعه يي - به ويژه در جامعه ايران در سال هاي اخير- جاي تعجب داشته باشد اما با بررسي دقيق تر در نوع زندگي هاي مشترک امروزي ...

  • سامانه‌اي براي طلاق نگرفتن

    www.asriran.com/.../سامانه‌اي-براي-طلاق-نگرفتن

    طلاق كه در تمامي سال‌هاي يك دهه اخير همواره روند رو به رشدي داشته است، سازمان‌ها و نهادهاي مختلف را بر آن داشته تا برنامه‌هايي را در راستاي كنترل و كاهش اين آسيب اجتماعي اجرا كنند.

  • نگاهى فقهى به ماده هاى قانونى نفقه زوجه

    https://www.parsine.com/fa/news/148284/نگاهى-فقهى-به...

    پى نوشتها: 1. قوانين ياد شده با مراجعه به اصل قانون يا با استفاده از كتاب: (نفقه زوجه در حقوق ايران), از حسن فرشتيان و نيز رساله دكتراى على شريف, موجود در كتابخانه ملى بيان شده است.

  • واقعیت‌های طلاق، مسئولیت‌ها‌ی ما (نگاهی به عوامل، پیامد‌ها ...

    www.zareie.blogfa.com/post/47

    2ـ علل و عوامل طلاق. کارشناسان عوامل متعددی را در طلاق مؤثر دانسته‌اند که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:. اعتیاد: بیشترین میزان طلاق، ناشى از اعتیاد است.

  • بررسي ميزان نقش عوامل جامعه شناختي بر بروز طلاق در ...

    sajadmolavi.blogfa.com/post/4

    پژوهش هاي بسياري به بررسي عوامل اجتماعي موثر بر طلاق پرداخته اند و هر كدام به نوعي عوامل مشتركي را در اين زمينه بدست آورده اند به عنوان مثال جليليان در پژوهشي در سال 1375 به اين نتيجه رسيد كه ...

  • طلاق; جدي ترين آسيب اجتماعي

    afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=17434

    سنندج - خبرنگارآفرينش هر جامعه در حال توسعه در روند تحول خود با موانع گوناگوني برخورد مي کند که هر کدام به نوبه خود سبب رکود اين تحول مي شود.

  • مقلات جامعه شناسی - نگاهي به رشد فزاينده آسيب هاي اجتماعي ...

    sociology82.blogfa.com/post/431

    نويسنده: حميدرضا جلايي پور در حال حاضر جامعه ايران همچون ساير جوامع مدرن از يك طرف از زمينه هاي توانايي بخش براي تغيير مولفه هاي نامطلوب خود برخوردار است1 و از طرف ديگر با كژي ها و بدقوار گي هاي جدي روبه رو است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: